zaterdag 16 februari 2013

Forever 21.




Blouse unknown store Enschede, Vest Forever 21, Bag Primark, Jeans Zara, Ring Asos, Heels Nelly

Gister scheen heerlijk het zonnetje en dacht ik laat ik het wat hoger op zoeken om een nieuwe outfit post te schieten. Toen ik eenmaal aankwam op het parkeer dek bleek er overal nog sneeuw te liggen haha! Maar om niet van mijn plan af te wijken ben ik lekker koppig met mijn pumps in de sneeuw gaan staan. En moet ik zeggen dat het best leuk om een keer te doen, normaal als het maar wat kouder is kies ik gelijk voor mijn Uggs of andere warme schoenen maar gister niet. Ik heb gekozen voor een lekkere basic outfit, het (immitatie) leren vestje is van Forever 21, ik heb hem expres in een wat grotere maat gekocht zodat hij wat ruimer en stoeder valt. Ik kan niet wacht tot de zomer om het vestje te kombineren met gewoon simpel een hemd of een leuk jurkje, maar helaas laat de zomer nog even op zich wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's