zaterdag 8 december 2012

Big Foot.









Coat H&M, Top Zara, Hat River Island, Trouser and Gloves H&M, Shoes Zara.

Yes! Eindelijk is er aardig wat sneeuw gevallen en ik ben er super blij mee! Dus ben ik een klein wandelingetje gaan maken om nog even voor mijn werk te genieten van het winter wonderland. Ik heb gekozen voor een vrij simpel outfit maar tevens ook lekker warm, vooral de muts en de schoenen zijn mijn favorieten. Ik moet eerlijk zeggen dat de imitatie leren broeken best wel isolerend zijn voor deze kou, ik vind ze echt heerlijk zitten en draag ze ook regelmatig. Afgelopen week heb ik er een bij gekocht (skinny model) omdat ik er eigenlijk geen genoeg van kan krijgen, bij de H&M zijn ze overigens ook in meerdere kleuren te verkrijgen. Nu is het tijd om mijn bedje op te zoeken dus tot de volgende blogpost! -x-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's