woensdag 12 december 2012

12-12-'12










Eindelijk is het zo ver, vandaag was de officiĆ«le opening van de Primark in Almere en Mforfashion was daar natuurlijk bij. Ik vond het al aardig druk op stationsplein en de deuren waren nog niet eens open, maar iedereen werd voorzien van een warme chocomel en de Grazia. Gelukkig hoefde ik niet zo lang te wachten ondanks dat ik maar een kwartier voor opening arriveerde. Eenmaal binnen zag alles er zo netjes en geordend uit wat ik niet eerder had gezien van de Primark. Maar ik moet zeggen, ik wist inderdaad niet van gekkigheid waar ik kijken moest omdat het inderdaad echt een grote winkel is. De collectie is wel het zelfde als in Zaandam en Hoofddorp maar nu scheelt het wel een rit van 40 minuten. Ook ben ik even boven wezen kijken en eindelijk hebben ze ook een wat grotere heren afdeling, die bij de andere filialen vond ik wat klein. Maar des al niet te min is het zeker de moeite waard om te gaan kijken, en wat ik wel grappig vind is dat ik veel vrouwen om mij heen hoorde zeggen dat ze bang zijn dat heel Almere in de zelfde kleding gaat lopen. Maar ik denk dat het best wel mee valt want we hebben ook maar een Zara en en 2 H&M's en toch zie ik niet iedereen in de zelfde kleren. Ik ben er in ieder geval heel blij mee en wat zeker een plus punt is van deze Primark is dat hij maar op ongeveer 100 meter van het station af zit, je kan hem vanuit de trein al zien! Dus kom gezellig langs!

Primark Almere
Metropolestraat 11 Almere

1 opmerking:

Pagina's