donderdag 8 november 2012

The Red Scarf.









Een sjaal is momenteel geen overbodige luxe, ze zijn overal te koop in alle kleuren en maten en wol vormen. Mijn oog viel op deze van Monki omdat hij ten eerste heel zacht is, en super lang en dat vind ik wel een pre bij sjalen. Zo kan je ze los om je nek dragen maar je kan hem ook nog een keer om je nek wikkelen voor als het echt koud is. Mijn outfit die ik vandaag aan heb is vrij basic maar met kleine accessoires kan je, je outfit al snel opleuken. Ik heb een koord die eigenlijk voor om je hoofd is, in mijn haar gevlochten, kleine oorbellen ingedaan, een stoere riem en de eye-catcher is de sjaal. Je moet er wel opletten dat je niet te veel accessoires draagt anders wordt je outfit al snel te druk. Meestal de tip die wordt gegeven is, als je oorbellen draagt dan draag je geen ketting (Visa Versa), als een hoofddeksel draagt dan kan je wel een armband en horloge dragen maar het liefst les is more. En als je outfit al heel druk is, zeg maar qua patroon dan raden ze aan om je sieraden rustig te houden. Maar iedereen mag natuurlijk zelf weten hoe of wat je draagt, ik ben persoonlijk niet zo van de sieraden, ik vind het allemaal prachtig en ik heb ook wel sieraden maar vanwege mijn lange haar zie je al de oorbellen niet, ringen draag ik wel zo nu en dan, maar kettingen vind ik wel lastig te combineren omdat ik zelden effen kleren draagt, en een ketting vind ik al snel te druk bij je outfit. Maar een beetje stoeien er mee houdt je bezig en soms kom je weer sieraden tegen waarvan je denkt " oja die heb ik ook nog!".

Scarf Monki, T. Bazaar, Jacket Vero Moda, Jeans H&M, Bag River Island, Feather Headband Only, Heels Primark.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's