maandag 5 november 2012

my lips are sealed.

Red M.A.C Lady Danger.

Gosh nr 60 Lambada

Contact lens Hazel Hema

Labello Pearle and Shine

Chanel Pink Saphir
De afgelopen weken ben ik een beetje gaan experimenteren met make-up en voornamelijk lippenstift. In principe draag ik altijd wel de zelfde make up, de ene keer alleen mascara en de andere keer met een eye-liner. Maar over het algemeen veranderd dat niet bij mij, laatst was ik bij de Douglas om wat informatie te vragen over bepaalde lippenstiften en naast alle top merken heb je ook honderden soorten van mat naar glans, van dof naar coating. Ik wist niet eens wat ik moest kiezen, wat ik wel leuk vind aan de Douglas is dat zij je ook gaan opmaken en je ook echt serieus helpen met adviezen, alleen wat mij opvalt is dat ze daar vals licht hebben en je niet goed kan beoordelen welke kleur nou echt mooi bij je staat, daar kom je buiten pas echt achter. De mevrouw die mij hielp vertelde bijvoorbeeld dat rood niet zo mooi staat bij een basis make-up maar bij zwaar make-up, nou in de winkel leek dat ook echt zo, ik leek wel een zombie  Toen ik thuis kwam en de rode lippenstift aanbracht was dat helemaal niet zo en ook bij daglicht ziet er normaal uit. Wel is het inderdaad afhankelijk welke kleur je kiest want er zijn zoveel rode tinten die niet geschikt is voor iedere huid type. Maar ik ben erg blij met mijn M.A.C mat rood en ik draag deze ook wel regelmatig, door de week draag ik alleen labello zo heb je toch een mooie naturel kleurtje op je lippen en blijven ze ook verzorgd.

Ik heb ook mijn lenzen weer eens uit de vloeistof getrokken en ook hier ben ik een beetje mee gaan experimenteren, zo ben ik er achter gekomen dat als mijn ogen lichter zijn geworden door de lezen naturel lippenstift niet echt staat, het maakt mijn gezicht flets en daarom heb ik gekozen voor een wat diepere kleur zoals vel roze en diep rood, zodat het contrast groter is. Ik zou zeggen probeer het zelf eens, en zo kom je er achter wat je huidtype wel en niet kan hebben zodat je door kleine details er ook anders kan uitzien.

1 opmerking:

  1. Wow! Echt heel leuk! :) Beautiful! De Mac is echt heel stoer.. Maar de Chanel vind ik ook prachtig.. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's