dinsdag 6 november 2012

Already Taken.








Vandaag heb ik een perfecte locatie gevonden om foto´s te maken, een verlaten loods ergens aan de rand van de stad. Ik moet zeggen dat in een stad best lastig is om foto´s te maken omdat er echt overal mensen zijn en ik niet graag wil opvallen met mijn camera, maar soms is het niet anders. En als ik dan een verlaten plek vind dan kan ik ook helemaal mijn gang gaan. Het is niet altijd even makkelijk om de juiste foto´s te schieten, ik ben natuurlijk ook geen model en in feite doe ik eigenlijk maar wat. Als er dan mensen om mij zijn ben ik al helemaal houterig en is de shoot ook niet iets om naar huis te schrijven. Maar nu ik deze foto´s terug kijken ben ik erg tevreden.

Ik heb gekozen voor een combinatie spijker, leer en een muts. De muts is wel iets wat ik vaak draag, je kan het overal op dragen en het geeft toch net even een andere uitstraling, een beetje stoer maar toch ook weer schattig. Ook is de muts perfect voor als je een bad hairday heb, en die had ik ook wel vandaag omdat ik de foto´s na mijn werk heb gemaakt. Maar wederom op de foto´s is niks te zien haha!

Hat H&M, Sweater 2nd hand, Denim Jacket Zara, Trouser Divided, Bag H&M, Bracelet H&M, Heels Nelly.

2 opmerkingen:

Pagina's