woensdag 17 oktober 2012

The best of a 2nd life.








Afgelopen weekend ben ik wezen struinen op een 2e hands markt en liep toevallig tegen deze geweldige trui en tas aan. Ik moet zeggen dat het meestal voor mij werkt als je naar een markt gaat zonder verwachtingen dat je dan de leukste spulletjes scoort. Natuurlijk zie je wel zoveel spulletjes maar de prijzen vind ik niet altijd realistisch die ze bieden daar, dus dan is het ook zeker niet de moeite waard om het te kopen, ondanks dat het misschien graag wilt hebben het blijft immers 2e hands. Maar aan de andere kant heb je ook weer het geluk dat de meest aparte/leuke spullen kan kopen die je niet veel op straat ziet, zo heb ik een jurk gekocht die echt heel fout is en uit de jaren '80 komt maar super leuk om dat juist nu te dragen, en tevens een uitdaging aan te geven hoe je er wel een draai aan kan geven dat het draagbaar is voor de tijd van nu. Maar hoe dan ook blijft het een van mijn favoriete bezigheden om heerlijk te struinen over rommelmarkten op zoek naar iets vernieuwend tevens ook weer oud is.

Knit hat Primark, Jacket H&M, Sweater 2nd hand, Belt H&M, Jeans and Heels H&m, Bag 2nd Hand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's