zondag 12 augustus 2012

Something is driving me crazy.









Met deze look wil ik laten zien dat je eigenlijk alles kan mixen zolang de kleuren een klein beetje overeen komen. Het T-shirt heb ik afgelopen weekend gekocht bij een dump in Amsterdam voor maar 12,- euro en omdat Army nu toch helemaal een trend is kan het shirt echt overal op combineren. Ik zou sowieso adviseren om een keer langs een dump te gaan als je ook in de Army sfeer mee wilt gaan, ten eerste is het veel goedkoper dan als je het bij bekende merken besteld, en ten tweede omdat het wat goedkoper is of zelfs 2e hands kan je het zelf pimpen met studs of emblemen die ze ook bij de dump verkopen. Het zal bij mij altijd een aantrekkingskracht blijven houden maar nu omdat het de nieuwe trend is kijken de mensen je niet meer raar aan op straat als jij er als een halve militair bij loopt ;)


Vest Rosa&Rose
T-Shirt Dump store
Leather trouser New Yorker
Watch Gewoon Myra Sieraden
Heels Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's