woensdag 22 augustus 2012

Favorite Looks.



Ik moet zeggen dat ik aardig tevreden ben over de blogposten van afgelopen tijd, het is niet altijd even makkelijk om werk/school en hobby's te combineren maar als het lukt dan lukt het denk ik maar zo. Ik heb een selectie gemaakt van de outfits die toch wel mijn favorieten zijn en ook al is de stijl wel overeenkomend vind ik ze stuk voor stuk een eigen karakter hebben. 

1. Blouse and Heels Primark, Trouser Vero Moda
2. Blazer and Trouser H&M, Shoes Nelly.com
3. Blouser Bazaar, Trouser H&M, Shoes Zara
4. T-shirt Zara, Jeans River Island, Heels van Haren 
5. Tank top Wonder Woman, Jeans H&M, Heels Nelly.com
6. Top H&M, Trouser New Yorker, Sneakers Footlocker 
7. Top and Trouser H&M, Heels Nelly.com
8. Top H&M, Blazer and Jeans Zara, Heels van Haren

1 opmerking:

Pagina's