vrijdag 27 juli 2012

The things going my way now.






Zoals ik al eerder schreef, ben ik helemaal fan van neon kleuren, helemaal als je eindelijk een beetje een kleur heb gekregen door het weer. Vandaag heb ik gekozen voor oranje, omdat ik oranje niet veel zie op straat. De kleuren die ik het meest zie deze zomer zijn voornamelijk neon geel en roze. De broek die ik aan heb, heb ik gekocht bij de H&M in de Sale, en hij koste maar liefs 10,- euro. Geen geld toch? Bovendien zit hij heerlijk, dus heb ik er gelijk een oker gele bij gekocht, ideaal voor het strand, casual of net. Met deze hitte ventileert de broek ook goed en makkelijk te combineren. Ik sta soms helemaal versteld wat je kan krijgen tijdens de Sale, maar soms zie ik ook dingen die ze in de Sale hebben gegooid waar je de volle pond voor hebt betaald. Maar goed het is natuurlijk het een of het ander, en ik ben er achter gekomen dat het ook helemaal van af hangt in welke stad je gaat shoppen. Zo was ik vorige week in Maastricht en ik ging de Zara in en tot mijn grote verbazing zag ik allemaal mooie spullen die hier in Almere allang weg zijn of als verkocht zijn voordat de Sale begonnen is. Dus dat betekend gelijk ook dat de mode in Maastricht waarschijnlijk anders is dan hier in de polder. Lucky me denk ik dan want ik heb er goed kunnen slagen voor weinig!


Top Zara (old) 
Trauser H&M
Neckless Topshop
Bag Zara
Shoes Nelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's