zondag 22 april 2012

Hats.



Ken je dat? dat je soms zin heb om een periode een bepaalde kleur of style te dragen? Dat heb ik namelijk ook, vaak met zulk wisselvallig weer heb ik zin om meer zwart gekleed te gaan dan kleur te dragen. Misschien ook wel logisch want het weer beinvloed natuurlijk ook je gemoedtoestand en ik ben van mening hoe lekkerder je in je vel zit ook meer tijd je besteed aan je uiterlijk. Maar wat ik ook vind is dat met zwart alles te combineren valt, natuurlijk is zwart geen kleur voor de kenners onder ons, maar zwart past wel echt bij als brunette. En daarom vind ik dat ook leuk te combineren met hoedjes/petjes. Die ik draag op de foto komt van de Primark London, nu is een haar accessoire sowieso hot dit jaar. Wat ik wel leuk vond om te zien is sinds het tv programma Shopping Queens op tv is, ik veel meiden zie rond lopen met bepaalde accessoires die ik daar voornamelijk voor het eerst zag en nu zie ik het overal. Ik vind het in ieder geval leuk om iedereen er gevarieerd bij te zien lopen en zo nu en dan een hoofdeksel is verfrissend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's