donderdag 9 februari 2012

Fur coat.






Winter is dan eindelijk in Holland, en dan sta ik voor mijn kast en denk ik... "wat moet ik aan!" Ik weet dat het niet verstandig is om met hakken aan op pad te gaan als er sneeuw ligt, maar ik vind omdat ik geen lange benen heb platte schoenen mijn korte been lengte extra accentueren. Dus als het mogelijk is trek is graag mooie pumps aan. Deze outfit is erg warm en ik moet zeggen dat ookal geeft het geen contrast met de sneeuw dat ik de combinatie erg mooi vind. Ik heb een jas aan van Jane Norman, de blouse is van de Primark, de immitatie leren broek is van de H&M, tas is van Mango en de enkel laarsjes zijn van de Primark. De jas van Jane Norman is van schapen dons en heerlijk zacht. Al met al een warme outfit in deze koude dagen!

Coat Jane Norman, Blouse Primark, Pants H&M, Bag Mango, Shoes Primark.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's