maandag 12 september 2016

Summer breeze


Goodmoring!
Vandaag laat ik mijn outfit zien wat ik bijvoorbeeld in de avonden draag wanneer het wat frisser begin te worden. De jas die ik aan heb is van Zara 2015 collectie en een van mijn fijnste jassen. Zulke jassen als deze noem ik all season jassen. Je kunt ze het hele jaar door dragen.
Ik weet dat mijn post momenteel niet echt overeen komt met het weer wat het nu is, maar afgelopen week was het in de avond toch wel erg chillie.

Goodmorning!
Today I show you an outfit that I wear in de the evenings, when it's getting colder. The coat that I'm wearing is from Zara 2015 collection and I think this is one of my best coats that I have. I call these coats all season coats beceause you can were these coats every season.
I know the post don't fit with the weather in the Netherlands beceause of the heat, but in the evenings it can be chillie.





Coat Zara (old)// Bag Primark// Jeans H&M// T-shirt Zara// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's