donderdag 21 januari 2016

Navy blue


NL: Zo een kleine twee weken was het weer nog wat warmer dan nu. Wanneer het niet zo koud is draag ik het liefst wollen jassen die vallen als een lange blazer. Je krijgt snel het te warm in winter jassen en dit is een goede middenweg. Ook ik ben gevallen voor de wel bekende pet die niet meer weg te denken zijn binnen het straatbeeld, ik denk dat de blauwe pet goed past bij mijn jas. Eigenlijk wilde ik er één in het zwart maar die is lastig te krijgen of ze zijn erg prijzig, dus dat staat nog op mijn verlanglijstje.

Eng: About two weeks ago the temperature was a bit warmer in the Netherlands. I like to wear woolen coats when it's not that cold. I think you get to hot in winter coats when it's like fifteen degrees and coat's like these are a good compromise. I'm also a big fan with the famous hat that you see in fashionworld. I wanted a black one, but these are hard to get so I bought the blue one. I think the hat match good with the coat and the black one goes on my wishlist.




Coat H&M// Chelsea boots unknow// Jeans Only// Hat H&M// Bag Michael Kors// Top Forever21// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's