vrijdag 6 november 2015

Adidas





Jacket Bazaar// Jumper Zara// Skirt Seven Sisters// Sneakers Adidas// Bag Adidas// Shades H&M

NL
Morning!
Gister was de lancering van BalmainXH&M de verkoop in gegaan. Hebben jullie wat kunnen scoren? Persoonlijk vind de ik de collectie veel ste duur en ben ik van mening dat de samenwerking met grote disigners een beetje is door geslagen. Ik dacht altijd dat de kledingstukken nog enigszins betaalbaar zouden blijven. Maar nu gaat het om artikelen van €400,- euro. Uiteraard zijn de artikelen van hoog kwaliteit en zeker het geld waard maar misschien niet voor H&M. Mijn oog viel op een prachtige jurk en geluk voor mij is deze ook betaalbaar en heb ik hem ook kunnen scoren!

Betreft mijn outfitpost, draag ik mijn nieuwe rok van Seven Sisters en mijn nieuwe trui van Zara. Zwart/ Wit vind ik altijd een leuke combi en met mijn sneakers er onder maakt het toch wat casual.

Eng
Morning!
Yesterday came the new collection BalmainXH&M online and it was crazy. Did you get some? Mine opinion are the pieces to expensive. I always though that the collab with big disigners wear meant for uniqe items but still payable. But there are some pieces that cost like €400,- euro's and I think that it is way to much. I have orderd a dress that I wanted and I'm very happy with it and the price was acceptable. So I'm very happy!

About my outfit, I wear my new skirt form Seven Sisters and a new jumper from Zara. I always like black&white outfit's. And to wear this outfit with my sneakers makes it a bit casual. 

1 opmerking:

  1. I really love the sneakers! Good combo!!
    Love Lisa

    www.hannelisa.blogg.no

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's