dinsdag 17 maart 2015

Outfit/ Aztec Gardigan.


Nl: Zo de maandag is weer voorbij. Voor mij is dat gelukkig niet zo een ramp omdat tegenwoordig de maandag mijn vaste vrije dag is. Heerlijk als ik een weekend vrij ben dat betekend langer weekend. Vandaag ben ik met een vriendin wezen winkelen in Amsterdam. Ik wilde graag een outfit voor mijn verjaardag scoren en dat is aardig gelukt. Verder heb nog wat leuke zomerse items gekocht bij onder andere Forever21, The Sting en Footlocker, wat nog vervolgd wordt. 

Mijn outfit die ik op deze post laat zien is een beetje een mix. Ik ben ook helemaal verliefd op deze vest. Ik had deze vest gekocht voor Fashion week en hij is onweis makkelijk te combineren met verschillende stijlen. 
Ik moet er helaas weer van tussen want er moet weer gewerkt worden. Fijne dag! -x-


EN: So that was monday already. I am always free on monday so I really don't hate monday's and my weekends are longer. Today I've been shopping with a friend in Amsterdam. I wanted to buy a B-day outfit and I found one! I also bought some stuff for the summer at Forever21, Footlocker and The Sting, you will see later. 
On this post I wear my favorite cardigan from Zara. I bought this cardigan for Fashion Week. I think this cardigan is really fun to combine to create a different style.
Wel I have to go, working so have a nice day! -x- 





- Gardigan Zara 
- Hat Zara 
- Bag River Island 
- Shoes Jessica Buurman 
- Knit H&M 

1 opmerking:

  1. Wat een gave outfit. Vooral het vest vind ik echt fantastisch! Werkte vandaag! xx

    www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's