woensdag 7 januari 2015

Outfit/ Sale items.








NL: Afgelopen maandag had ik weer een toffe shooting date met Valerie van Feathers and Crosses. Ondanks de kou hebben we een leuke foto's gemaakt op de Dam. Ik draag op deze post mijn nieuwe trui van Zara die behoorlijk was afgeprijsd. De Zara heeft tijdens de sale onwijs leuke spullen te koop waarvan je dacht dat zij allang waren uitverkocht. Wanneer het sale is probeer ik altijd zo snel mogelijk te kijken of ze iets hebben in de hoop dat de mooiste items er nog liggen. Uiteindelijk heb ik goed kunnen scoren en kwam ik thuis met heerlijke winterse items.

EN: Last monday I had a shooting date with Valerie from Feathers and Crosses. Dispite the cold we've managed to make some good pictures. On this post I wear my newest jumper from Zara. Zara have some great stuff during the sale. I try as fast as I can to the store so I can find the best clothes before they run out. And I find some great stuff, so I came home with a lot jumpers, a poncho and more.

- Bag Pieces 
- Jeans Zara (here)
- Jumper Zara 
- Top H&M 
- Beanie Sacha 
- Shoes Jessica Buurman

2 opmerkingen:

  1. Ik had precies dezelfde trui op het oog een poosje geleden maar helaas viste ik net naast het net in de sale ;) Heel erg gaaf gecombineerd en mooie foto's ook weer! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel leuk geworden schattie! Was echt weer een geslaagde dag.
    Veel Liefs, xxx

    www.feathersandcrosses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's