zaterdag 23 februari 2013

Insta week.




De week zit er alweer bijna op en ik moet zeggen dat die alweer te snel voorbij is gegaan, vorige week zondag ben ik lekker wezen shoppen in Amsterdam en zag ik weer genoeg hangen in de winkels waar mijn oog op viel. Maar helaas kan je niet alles hebben en des te leuker is het om het in etappes te halen anders ben je gelijk ook zo verzadigd. Het weer ziet nog steeds niet echt mee om leuke foto's te maken en ben ik bijna genoodzaakt om alleen maar winter kleren te dragen, het liefst zou ik nu al leuke jurkjes en shorts willen dragen. Momenteel ben ik bezig met het zoeken naar een golven tang voor mijn haar om af te wisselen met stijl haar en ben ik bezig met kleine dingen voor in huis, want het voorjaar moet er weer geklust worden.

1. Waiting for the spring to come. 2. My new heels from Alysa. 3. Batman in Amsterdam. 4. My awesome sweater from Zara. 5. Gloves off, rings on (Asos). 6. Yes happy with my tee. 7. On my way for a shoot. 8. Beautifull Amterdam. 9. Tee from River Island en sunnies from Primark. 10. Bloggen at the train. 11. Dinner with my family. 12. Shooting time. 13. Jumper tiger from Zara. 14. Brr..15. In love with these nike shoes. 16. Love the tee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's