dinsdag 1 januari 2013

2012.



Hier zijn de outfits van het afgelopen jaar, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben, ondanks dat ik door  mijn werk en studie soms geen tijd had om foto´s te maken. Het lukt natuurlijk niet altijd maar misschien een mooi voornemen voor het nieuwe jaar om nog meer tijd in te plannen voor mijn blog want dit is het wel wat ik het liefst doe. Op naar een mooi nieuw jaar  met veel goeds in het vooruitzicht, afgelopen nacht was in ieder geval een mooie aftrap met mijn lieve familie. -x- (foto's van het nieuwjaar feestje komen later op mijn bog) 

2 opmerkingen:

  1. Love you're outfits! Cant wait to see more :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe stijl, heel divers :)

    http://mardiputs.blogspot.nl/ ik ben net begonnen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's