zaterdag 3 november 2012

The Underground.






Vandaag had ik geen zin om buiten foto´s te schieten en dan moet je iets anders bedenken, ik ben sowieso al lui van het weer dus waarom niet gewoon beneden in de box. Lekker droog en niemand te bekennen, met dit weer is het sowieso lekker om een grote oversized trui aan te trekken, toch heb ik wel gekozen voor een short omdat ik het zonde vind om ze in de kast te laten hangen vanwege het weer. Wel is het zo dat je met kouder weer je meer moet inpakken dus vind ik het soms lastiger te bedenken wat ik aan zal doen, als het warm is dan is het juist niet zo veel dus is het snel besloten. Nu ga ik lekker weekend vieren en ook veel chillen in ons huisje na zo een lange werk week. Have a Good Weekend.

Sweater Gina Tricot, Jacket IJhallen, Levi Short Zipper, Heels Primark.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's