dinsdag 14 augustus 2012

The girl with the dragon tatoo.









Deze zomer zijn de bralets helemaal hip en trendy, en natuurlijk kon ik niet achter blijven want ze zitten zo lekker. En wat een mooie bijkomstigheid is dat je ze makkelijk met alles kan combineren ongeacht welk seizoen je zit. Vandaag heb ik gekozen om lekker in het zwart te gaan, helemaal mijn kleur waar ik me ook op mijn gemak in voel. De bralet doe mij denken aan de Madonna tijd terug in de jaren '90 zo zie je maar dat bepaalde kledingstukken weer helemaal terug komen terwijl die allang zijn ontdekt. Nu zijn ze wel veelzijdiger en over te verkrijgen dat was vroeger denk ik wel anders.

This summer, the bralets totally hip and trendy, and of course I could not stay behind because they're so good.And what a nice touch is that you can combine them easily with everything no matter what season you are. Today I decided to go easy on the black, all my color where I also feel at ease. The bralet do remind me of the time Madonna back in the 90s so you see that certain garments come back again while those already discovered. Now they are more versatile and to get used to that I think differently. 

Bralet Primark 
Jacket Primark 
Tregging Zara 
Bag Primark 
Hat Dump Store
Neckless Waterlooplein
Boots Ziegns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's