zaterdag 4 augustus 2012

2nd Live.








Deze week behoorlijk wat uren gemaakt op mijn werk, dus schiet het bloggen helaas er bij in, vandaag kon ik eindelijk even snel er op uit om wat foto's te schieten. Tevens ook mijn favoriete locatie vanwege de graffiti, geeft meteen een stoerdere achtergrond vind ik. Het is weer is deze ook niet erg betrouwbaar dus koos ik er voor om mijn geweldige army jacket aan te trekken, ik ben er helemaal verliefd op en dat voor 3,- euro bij de kringloop. Voor een snelle shoot ben ik wel tevreden en ik hoop dat jullie het leuk vinden.


This week a lot of hours to my work, so hurry on in the blogging unfortunately, today I could finally have a quick out to shoot some pictures. Also, my favorite location because of graffiti, gives immediately a tougher background, I think. It's is also not very reliable so I chose to my great army jacket to attract, I'm totally in love and that 3, - euro for the cycle. For a quick shoot I am satisfied and I hope you like it.
Jacket 2nd hand
Top New Yorker
Short Episode
Boots Shoe Discount

1 opmerking:

Pagina's