zondag 22 juli 2012

Street Dreams.





Het begint er eindelijk op te lijken dat het warme weer ons land heeft gevonden, dus daar moet ook gelijk op gekleed worden natuurlijk. Afgelopen week heb ik al genoeg regen gezien ondanks dat ik in het zuiden van Nederland zat. Wat ik vandaag aan heb is niet echt nieuw maar wel heerlijk om te dragen, de witte top is eigenlijk geen top maar een tuniek die ik weg gewerkt heb in mijn short. De Boyfriend short is van H&M en van zomer 2011, het enige wat vrij recent is, is de armband die is van de River Island en ongeveer twee maanden oud. Wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat niet altijd alles nieuw hoeft te zijn om te kunnen posten, ik vind het juist leuk om oud en nieuw te combineren met elkaar om een nieuwe look te creĆ«ren, ik geloof zeker wel dat iedereen een keer door zijn/haar kast is gegaan en bij zich zelf dacht "oja die heb ik ook nog!" Ook ben ik van mening dat het ook niet altijd apart hoeft te zijn wat je aan hebt, bij de "bekende" bloggers zie ik vaak dat zij een simpele outfit combineren met een eye-catcher en dat is denk ik ook hun geheim dat ze zo succesvol zijn, maar daar moet je wel een sponsor voor hebben of zoveel verdienen met je blog dat je dat zelf kan betalen. Maar voor nu ben ik blij met mijn slippers van de Action en items van de Primark ;).

Hat Primark (old) 
Top Unknown 
Boyfriend Short H&M (2011)
Flipflops Action 
Bracelet River Island


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's