woensdag 4 januari 2012

Twinkle Twinkle Little Star...




Zoals beloofd zie je hier mijn outfit die ik aan zou trekken met de feestdagen. Gezien het weer koos ik toch voor wat warmers. Het sterren tuniekje vind ik echt geweldig, hij kost haast niks en is leuk combineren met veel kleuren. Het tuniekje ligt al een tijd in de winkel en toevallig bij Chicy zag ik van de week ook een outfit met een sterren tuniek, echter was deze tuniek wel €20,- euro duurder. Zoals op de foto afgebeeld vind ik dat ook een leuke combinatie met een short, of leuk met een skinny jeans. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de site sowieso geweldig vind van Chicy.se en ben ik ook van plan om eerdaags wat te bestellen want er staan zoveel leuke dingen op en een goede manier om aan mijn Zweeds te werken voor aankomende zomer. 

Hairband Claires, Top Zara, Skirt H&M, Boots Ziegns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's