woensdag 27 juli 2016

I'm lovin it!


Goedenmorgen!
Het werd weer eens tijd voor een nieuwe blogpost. Het is een outfit die ik niet vaak draag, maar zeker wel een van de leukste.
De Mickey panty heb ik al wat jaartjes en nog steeds ben ik er niet op uitgekeken. Zoals je op mijn instagram kon zien had ik de panty al een keer gecombineerd met een zwart jurkje.
Het tasje heb ik gekregen en ik ben er helemaal verliefd op!

P.s ondanks dat ik niet echt actief  ben op mijn blog, wil ik jullie wel bedanken voor de interesses die word getoond in mijn oudere post. Aan de statistieken te zien wordt er veel gezocht en gekeken op specifieke berichten (dat doet me goed).

Goodmorning!
It's about time to post a new outfit. It's an outfit that I don't wear a lot, but absolutlely one of my favorites.
I have the Mickey tight's several year and I'm still not bored. As you can see on my Instagram, I combine the tight's with a cute black dress.
The bag was a gift and I'm lovin it!





Short Levi's// Jumper Zara// Tight's Primark// Shades Primark// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's