vrijdag 15 april 2016

Spring 2016


Eindelijk begint de lente door te breken. En eindelijk kunnen de "zomer" schoenen uit de kast. Soms is het nog wel wat fris en daarom draag ik over mijn trui nog een vest. Maar ik klaag niet en geniet volop van elk Uv straat die binnen komt. Gister heb ik een heerlijke shop dag gehad met mijn moeder en mijn 4e tattoo laten zetten binnen 4 maanden en ik ben er super blij mee!

Finally the spring is here. And finally the "summer" shoes can be worn. Altough it can be a bit cold and that's why I wear a cardigan over my knit. But I do not complaine and enjoy every sumbeam that's comes in. I had Yesterday a shopping day with my mother and I had my 4th tattoo in 4 months. I super happy with the result.






 Cardigan H&M// Knit Zara// Bag Zara // Sneakers Converse// Sunnies Alexander Wang X H&M// Tregging Zara// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's