vrijdag 8 april 2016

Oldie but still a goodie


Ken je dat? Dat je sommige kledingstukken gewoon niet weg kan doen omdat ze "tijdloos" zijn of ook wel "trendloos". Dat heb ik voornamelijk bij deze vest. Dit vest heb ik ongeveer een jaar geleden gekocht en elke keer wanneer ik het draag voelt het als of ik hem net nieuw heb. Ook vind ik deze vest erg handig om te combineren want hij past bij alle stijlen. Ik heb de vest gecombineerd met een fijne jeans en simpele schoenen.

Do you reconize that? Some pieces in your closet are "timeless" or "trendless". I have that feeling about this vest. I bought this vest a year ago. But everytime when I wear this vest it feels like I wear it for the first time. I think this vest is fun to combine, because you cam mix it with different styles. I wear the vest with a jeans and simple shoes.




Vest H&M trend// Shoes Primark// T-shirt Zara// Jeans Forever21// 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's