zaterdag 9 maart 2013

The looks.


Hier is weer een verzameling van mijn outfits van de afgelopen tijd, als ik er zo naar kijk zijn ze niet echt heel erg divers maar ik denk dat het met name door het weer komt. Ondanks dat ik van kleding hou ben ik ook wel een lui persoon, zodra het maar iets te koud is dan pak ik me liever helemaal in dan dat ik er leuk uit zie. Maar mijn mooiste aanwinst tot nu is mijn furry jas van H&M, omdat die juist zo warm is zacht is loop ik er maar wat graag in. Ik heb niet echt een specifiek favoriet uit dit rijtje maar een outfit draag ik wel veel en dat nummer 12 omdat casual toch wel mijn ding is.

1: Coat H&M/ Jeans, Bag and Shoes Zara.
2: Coat Primark/ Jeans H&m/ Shoes Zara/ Bag Zara
3 Coat Monki/ T. Jack Daniels/ Jeans Zara/ Bag River Island/ Shoes Nelly
4: Jacket H&M/ T. Zara/ Trouser H&M/ Shoes Sasha
5: Denim Jacket Episode/ T. H&M/ Bag Primark/ Jeans H&M/ Shoes Alysa
6: Fur Coat H&M/ T. Bazaar/ Jeans H&M/ Heels Primark
7: Fur Coat H&M/ Jumper Zara/ Trouser H&M/ Shoes Alysa
8: Jacket Zara/ T. Primark/ Trouser Zara/ Bag and Heels Primark
9: Vest Forever 21/ Blouse unknown/ Jeans Zara/ Bag Primark/ Heels Nelly
10: Coat H&M/ Top Zara/ Jeans River Island/ Bag Primark/ Heels Nelly
11: Jumper Zara/ Short Levi/ Boots Sasha/ Bag Primark
12: Jacket H&M/ T. River Island/ Trouser Primark/ Bag Zara/ Nike dunk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's