dinsdag 22 januari 2013

Black in the winter.








Jacket H&M, Scarf Market, Gloves Primark, Tee Zara, Neckless River Island, Bag Zara, Trouser/Belt H&M, Shoes Sasha.

Vandaag weer een druk dagje maar toch wilde graag foto's maken van mijn outfit. Omdat ik namelijk de broek van H&M helemaal geweldig vind. Ik zag hem al de magazine en van af toen wilde ik hem al hebben, omdat ik niet echt tijd had om naar de winkel te gaan had ik het even gelaten voor wat het was. Tot afgelopen week, ik zag de broek hangen en zonder na te denken gelijk mee genomen. Combineren is echt niet moeilijk omdat de broek namelijk al de basis kleuren heeft dus eigenlijk kan je alles en alle kleuren er op dragen die je maar wilt. Ik zal alleen wel het accent op de broek houden omdat die al vrij druk is van zich zelf en hij moet wel opvallen natuurlijk! Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die van drukke print broeken houden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's