zondag 18 november 2012

Black&Black.











Gister heb mijn nieuwe schoenen van Sacha gepost en ben ik driftig op zoek gegaan om ze zo leuk mogelijk te combineren. Ik kwam er al snel achter dat je, je outfit niet te druk moet maken omdat de schoenen al vrij aanwezig zijn. Dus heb ik gekozen voor basic met een stoer randje, door een twee kleuren combinatie te kiezen. Ik kreeg gister de vraag of deze schoenen de mode van nu zijn, in principe zijn ze wel populair maar ik kan me voorstellen dat je ze lastig te combineren vind. Deze vragen vind ik erg leuk om te krijgen want dat houdt mij scherp om het zoeken naar een totaal outfit waarvan men zegt, " dat zou ik ook kunnen dragen". Dus alle vragen zijn welkom over kleding, combi's, schoenen noem het maar op, is voor mij een leuke uitdagen om te kijken wat ik er mee kan doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben met het eind resultaat omdat ik er me goed in voel en het zit ook erg comfortabel. Om nog iets te onthullen, het T-shirt heb ik gekocht bij de Action voor maar 5euro, alle maten zijn beschikbaar.

T, James Dean Action, Vest H&M, Trouser H&M, Wacht River Island, Bag Zara, Shoes Sacha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's