vrijdag 5 oktober 2012

I was here.









Ondanks dat de herfst echt is aangebroken is het mij opgevallen dat het nog niet echt koud is buiten, en loop ik het liefst in mijn leren jasjes. het jasje die ik aan heb op de foto heb ik toevallig vanmiddag gepimpt, ik heb spikes op de schouders gemaakt en hoe je het zelf kan maken kan je lezen op Mfor D.I.Y. Het jasje is dus van de H&M en gekocht zonder spikes, deze kan je los kopen bij speciale winkeltjes. Ik ben er achter gekomen dat je eigenlijk al te snel weinig spikes koopt want de bedoeling was om de schouders helemaal er mee op te vullen. Maar zoals je mijn viend al zei, heb ik weer een reden om naar Amsterdam te gaan, haha!

Jacket H&M, Blouse River Island, High waist Jeans H&M, Gloves Primark, Bag Bazaar, Heels Zara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's