zaterdag 25 augustus 2012

Winter secrets.








De eerste aankopen zijn gedaan voor de wintersport, ook al hangt de herfst collectie er al, zijn er genoeg winter spullen te koop (Amsterdam). Zo heb je ook rustig de tijd om te sparen en te kijken voor een outfit. De muts is van de River Island en ik kende hem al alleen dan in de vossen versie, ik heb hem nog in mijn handen gehad maar durfde het toen niet aan (Spijt). Maar ik ben ook erg blij met mijn wasberen muts die net zo warm zit en funky is, de jas komt van een soort dump winkel in de Nieuwendijk en die verkopen echt vette spullen vind ik. Daarna ben ik naar de Zara gelopen in Kalverstraat en boven aangekomen kreeg ik echt een soort shock, alles is in de Army trend, broeken, tasjes, jassen, hemden noem maar op. Ik wist wel dat het een aankomend trend zou worden maar zo erg had ik ook niet verwacht haha! Voor mij natuurlijk alleen maar gunstig aangezien ik daar toch al mij hele leven zowat in heb gelopen. Mijn volgende aankoop zal de Sorel schoenen zijn omdat ik ze nog voor de winter wil aanschaffen omdat ze nu nog goedkoper zijn dan in de winter, en als laatst een skibroek van Wolfskin, handschoenen van Bever Sport en ik ben er klaar voor!

Jacket Dump store
Hat River Island

                                                           Wishlist winter 2013

Coat Topshop
Boots Sorel
Hat River Island 
Gloves Unknown

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's