donderdag 9 augustus 2012

fairy tales.











Zo blij ben ik met deze blazer van de Zara, en dat ik hem heb mogen scoren tijdens de uitverkoop dat noem ik nog eens geluk. Ik heb hem gecombineerd met een simpele jeans en een mooie clutch. Ik denk dat deze blazer ook mooi te combineren is met een simpele zwarte jurk of een baggy outfit, kortom een mooi kledingstuk die veelzijdig kan zijn.


I am so happy with this blazer of Zara , and that I should have scored during the sale that's what I call luck. I have it combined with a simple jeans and a nice clutch. I think this blazer also combines well with a simple black dress or a baggy outfit, in short, a beautiful garment that versatility can be.

Blazer Zara 
Top H&M
Jeans Zara
Clutch Zara
Heels Van Haren
Neckless MiMoneda
Ring Asos
Bracelet H&M

1 opmerking:

Pagina's