maandag 16 april 2012

Enelle Summer Collection 2012 Part 2.









Vandaag laat ik jullie weer een zomers outfit zien van Enelle die een fantastisch zomer collectie heeft. De broek zit heerlijk en is niet zo dik van stof en zeer geschikt voor de warme en minder warme dagen. Wat handig is om te weten is dat bij Enelle de kleding maat het zelfde is als de maat die je normaal altijd draagt, Broeken draag ik meestal maat 38 en de turqiose broek van Enelle is ook een 38 en zit prima. Je kan de broek met alles combineren wat je maar wilt, ik heb gekozen voor een witte top met een gehaakt vestje beide van Enelle. Om te laten zien dat deze broek alles kan hebben heb ik als tweede outfit gekozen voor een neon T/shirt om het contrast groter te maken. Ik heb de zomer kriebels al te pakken jullie ook?
Kijk snel voor de nieuwe collectie op www.enelle.nl


Trouser, White T/shirt and vest, Enelle.nl




2 opmerkingen:

Pagina's