woensdag 18 mei 2016

One dance..


Afgelopen week wilde ik weer eens wit dragen. Wit is eigenlijk zo een fijne kleur en toch draag ik deze kleur niet vaak.
Ik heb mijn oude boyfriend jeans gecombineerd met bruine tinten en ik moet zeggen dat ik deze combinatie erg mooi vind. Ik ben sowieso de laatste tijd van de bruine/ aarde tinten simpelweg omdat het een mooie kleur is.

Last week I wanted to wear white again. I think white is such a good color but I don't wear this color a lot.
I combined my old boytfriend jeans with brown shades and I like this combination. I love the brown-ish colors so that's why I wear them a lot lately.




Coat H&M// Shoes from Portugal// Bag Zara// T-shirt Zara// Jeans New Yorker//

1 opmerking:

  1. Wauw mooie combinatie!
    En prachtige foto's!

    X Elien

    www.littlelouvain.com

    BeantwoordenVerwijderen

Pagina's